Aptarnavimo
etiketas
Specialistams dirbantiems grožio ir sveikatos industrijose ir norintiems tapti rinkos lyderiais.
GYVAI VYKUSIŲ MOKYMŲ ĮRAŠAS
APTARNAVIMO ETIKETO mokymai
Dirbantiems grožio ir sveikatos industrijose ir NORINTIEMS TAPTI RINKOS LYDERIAIS.
Plaukų stilistams, makiažo meistrams, PMU meistrams, manikiūro meistrams, masažo specialistams, kosmetologams, kineziterapeutams, konsultuojantiems medikams ir visiems, kurie teikia paslaugas artimo kontakto metodu.
Gyvai vykusių mokymų ĮRAŠAS
Pirkti | 47 €Mokymuose sužinosite:
- Kaip užtikrinti kliento pasitikėjimą pirmojo susitikimo metu.
- Kas lemia kliento norą sugrįžti.
- Kaip užtikrinti savo, kaip profesionalo, autoritetingumą ir neprarasti paslaugos teikimo eigos kontrolės.
- Kas svarbu bendraujant su klientais iki paslaugos užsakymo.
- Kokios priemonės padeda kurti tarpusavio ryšį ir palaikyti kokybišką pokalbį.
- Kaip valdyti nepatogias situacijas ir reaguoti į blogus atsiliepimus.
- Kokie metodai padeda tapti rinkos lyderiu.
- Kaip užtikrinti aukštą aptarnavimo kokybę nepriklausomai nuo kliento tipo.
Bendra mokymų trukmė 2 val. 38 min.
SVARBU:
Mokymus galėsite peržiūrėti neribotą kiekį kartų sau patogiu metu prisijungdami prie savo paskyros MĖNESĮ laiko nuo įsigijimo dienos.
Pirkti | 47 €