Mokymų metu sužinosite:

Darbo skelbimas ir atrankos procesas
Tinkamai suformuotas darbo skelbimas, atrankos klausimai ir pokalbio vedimas padeda pritraukti kandidatą, kuris ne tik atitinka kompetencijas, bet ir dera prie klinikos vertybių.

Aptarnavimo procesai ir planavimas
Profesionalus bendravimas, pacientų srauto valdymas ir tikslus planavimas leidžia išvengti klaidų, užtikrina sklandų darbą bei aukštą paslaugų kokybę.

Paciento patirtis klinikoje
Šiltas sutikimas, aiški komunikacija ir struktūros palaikymas net sudėtingomis aplinkybėmis padeda pacientui jaustis ramiai bei kuria pasitikėjimą klinika.

Administratoriaus vaidmuo klinikoje
Administratorius yra esminė grandis, kuri identifikuoja pacientų poreikius, mažina konfliktus, palaiko komandos darną ir užtikrina efektyvų klinikos veikimą.
MOKYMAI KLINIKŲ ADMINISTRATORIAMS IR VADOVAMS:
wow efektas: kaip naujas pacientas tampa lojaliu klientu
LEKTORĖS: etiketo ekspertė Indrė Sapagovaitė ir gydytoja odontologė endodontologė Irma Šlivinskienė
DATA: 2025 gegužės 11 d., sekmadienis
VIETA: Čiop Čiop studija, Gedimino g. 44, Kaunas
TRUKMĖ: 10:00 val. - 15:00 val.
Seminaras skirtas medicinos ir odontologijos klinikų administratoriams, vadovams ir tiems, kurie prisideda prie sėkmingo bei kokybiško klinikos darbo procesų organizavimo siekdami aukščiausios aptarnavimo kokybės.
KAINA 149 €
Vietų skaičius ribotas.
REGISTRUOTISMOKYMUOSE SUŽINOSITE:
- Kaip tinkamai suformuoti darbo skelbimą ir aprašyti pareigybes, kad pavyktų pritraukti tinkamus kandidatus, kurie atitinka klinikos vertybes.
- Kaip tinkamai vertinti darbo skelbimą ieškant darbo bei kokius pagrindinius klausimus užduoti darbdaviui prieš pradedant darbą klinikoje.
- Kaip tinkamai pasiruošti, sutikti kandidatą ir vesti darbo pokalbį, kad būtų užtikrintas tinkamas savęs, kaip darbdavio, reprezentavimas.
- Kokios yra tinkamos atsiliepimo telefonu ir profesionalaus sureagavimo į elektroninius laiškus struktūros.
- Kaip valdyti pacientų srautą ir greitai identifikuoti paciento tipą.
- Kaip atpažinti skubų atvejį pagal simptomus bei emocinį foną.
- Kaip efektyviai planuoti darbą bendradarbiaujant su gydytojais.
- Kaip numatyti rizikingus taškus ir juos neutralizuoti per planavimą.
- Kaip sklandžiai baigti rezervacijos pokalbį, kad būtų išvengta ateities klaidų ir nesusipratimų.
- Kaip sutikti pacientus, kad jie jaustų kuo mažiau nerimo.
- Kaip sėkmingai komunikuoti, kad klientas liktų teigiamoje emocijoje laukiant vizito net tuomet, kai gydytojas vėluoja jį priimti laiku.
- Kaip dėlioti laiko blokus esant ūmiems atvejams ir norint išvengti dvigubų rezervacijų.
- Kaip net ir chaotiškoje dienoje turėti struktūrą.
- Kaip bendrauti su pacientais, kad jie jaustų pasitikėjimą tiek klinika, tiek atskirais specialistais.
- Kokios yra administratorių galios klinikos valdyme bei veiklos efektyvinime.
- Kodėl svarbu pirmuose aptarnavimo žingsniuose identifikuoti paciento poreikius, užtikrinant gydymo eigos sklundumą bei gydytojų kokybišką darbo grafiko užpildymą.
- Kokia yra grįžtamojo ryšio nauda iš pacientų bei komandos viduje.
- Kaip mažinti konfliktus dar prieš jiems prasidedant.
- Kaip valdyti emocijas konfliktiškose ir nepatogiose situacijose.
KAINA 149 €
SVARBU: mokymai vyks tik gyvai ir nebus transliuojami nuotoliu bei įrašomi.
Vietų skaičius ribotas.
REGISTRUOTIS- Kaip tinkamai suformuoti darbo skelbimą ir aprašyti pareigybes, kad pavyktų pritraukti tinkamus kandidatus, kurie atitinka klinikos vertybes.
- Kaip tinkamai vertinti darbo skelbimą ieškant darbo bei kokius pagrindinius klausimus užduoti darbdaviui prieš pradedant darbą klinikoje.
- Kaip tinkamai pasiruošti, sutikti kandidatą ir vesti darbo pokalbį, kad būtų užtikrintas tinkamas savęs, kaip darbdavio, reprezentavimas.
- Kokios yra tinkamos atsiliepimo telefonu ir profesionalaus sureagavimo į elektroninius laiškus struktūros.
- Kaip valdyti pacientų srautą ir greitai identifikuoti paciento tipą.
- Kaip atpažinti skubų atvejį pagal simptomus bei emocinį foną.
- Kaip efektyviai planuoti darbą bendradarbiaujant su gydytojais.
- Kaip numatyti rizikingus taškus ir juos neutralizuoti per planavimą.
- Kaip sklandžiai baigti rezervacijos pokalbį, kad būtų išvengta ateities klaidų ir nesusipratimų.
- Kaip sutikti pacientus, kad jie jaustų kuo mažiau nerimo.
- Kaip sėkmingai komunikuoti, kad klientas liktų teigiamoje emocijoje laukiant vizito net tuomet, kai gydytojas vėluoja jį priimti laiku.
- Kaip dėlioti laiko blokus esant ūmiems atvejams ir norint išvengti dvigubų rezervacijų.
- Kaip net ir chaotiškoje dienoje turėti struktūrą.
- Kaip bendrauti su pacientais, kad jie jaustų pasitikėjimą tiek klinika, tiek atskirais specialistais.
- Kokios yra administratorių galios klinikos valdyme bei veiklos efektyvinime.
- Kodėl svarbu pirmuose aptarnavimo žingsniuose identifikuoti paciento poreikius, užtikrinant gydymo eigos sklundumą bei gydytojų kokybišką darbo grafiko užpildymą.
- Kokia yra grįžtamojo ryšio nauda iš pacientų bei komandos viduje.
- Kaip mažinti konfliktus dar prieš jiems prasidedant.
- Kaip valdyti emocijas konfliktiškose ir nepatogiose situacijose.
KAINA 149 €
SVARBU: mokymai vyks tik gyvai ir nebus transliuojami nuotoliu bei įrašomi.
Vietų skaičius ribotas.